Direktlänk till inlägg 1 augusti 2009

Fortfarande lite nere och en brevbärare som slänger brev?

Av Peter Zadra - 1 augusti 2009 00:49

Känner mig fortfarande lite deprimerad (nere med andra ord) över Trissvinsten, allt känns så himla meningslöst..........

Hmm...... tänk om man ändå hade vunnit......... vad skönt det skulle ha varit.......hmmmm....

Kommer man någonsin vinna något stort?

En mycket bra fråga. Jag hoppas verkligen det iallafall.

Man kan undra om det redan är förutbestämt om man ska vinna eller inte. Tänka om hela livet redan är förutbestämt, att allt vi gör och råkar ut för redan är avgjort av någon eller något. Märkligt om det skulle vara så.

Har jag förövrigt råkat ut för något märkligt denna dag? jag tror faktiskt det. Såg en brevbärare som svängt in vid den lokala sopstationen, tänkte att han skulle slänga vanliga saker men det gjorde han inte eller kanske hmmm, han slängde nämligen ett par säckar fulla med brev. Nu vet jag inte om det vara hans att han kanske inte orkade läsa alla beundrarbrev/betalningspåminnelser eller hotbrev men det såg och samtidigt kändes lite konstigt att en brevbärare i brevbäraruniform slänger brev. Hmmm?

Det var nog det märkliga denna dag.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Peter Zadra - 21 augusti 2009 22:14

Var ute som vanligt igår kväll, klockan hade säkert passerat 12-strecket. Var ute och vandrade som vanligt. Så går jag förbi en äng och ser att det står massvis med bilar på ängen plus att jag hör musik och människor som skrattar och är allmänt höglj...

Av Peter Zadra - 24 juli 2009 00:18

Tja en helt vanlig dag idag, var ute och vandrade på stadens gator. Stannade vid ett och annat rödljus och inväntade klartecken för att korsa vägen.   Mullen dag men ändå varmt i atmosfären. Så går jag och går. Tills jag ser något ligga mitt på trott...

Av Peter Zadra - 6 mars 2009 20:34

_ Vet du vart den närmaste bensinstationen ligger??   _ Inte direkt.   _ Aha men har du möjligtvis en aning om vart den kan ligga??   _ En aning kan jag alltid ha....... Men denna dag kommer jag inte ihåg så mycket tyvärr.   _ Har du minnesförlust?? ...

Av Peter Zadra - 22 december 2008 22:59

Så natten hade gjort sitt intåg, klockan lutade sig väl mot 3 tiden, iskallt utomhus och mörkt, kolsvart. Hade tagit bussen till ett industriområde lite utanför Stockholm för att möta upp den här killen och se bilen. Så gick jag en bit bort och ställ...

Av Peter Zadra - 18 december 2008 17:23

Så då hade jag verkligen lagt benen på rygg, hade nu en konstig tjej och en kille som trodde jag hade stulit något efter mig. Fort gick det, sprang allt vad jag kunde med dessa hack i häl. Svordomarna öste ur tjejen medans vi sprang, så kom vi till e...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards